© Buroform – 2024
Link to: Nieuws en updates
Geïnteresseerd in onze events?
Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief.
16u_ Doors open
Ontvangst met hapje, drankje en goodies
16u30_ Welkom
Jesse Marynen
16u40_ ‘Nobody’s reading books anymore.’
Koen Denolf
17u_ It’s all about the package
Ron Dejong (Moeskops Grafisch)
Pauze
17u30_ Let’s talk about papers, baby_
Séverine Calmus (Fedrigoni)
17u55_ Boeklancering
Gemodereerd gesprek met bookdesigner Tina De Souter en 4 fotografen
Vanaf 19u_
Netwerken en signeersessie
Een topper uit de nieuwe generatie boekdesigners: Tina De Souter. Ter ere van Café Cliché ontwierp zij 4 kunstboeken in samenspraak met 5 jonge, beloftevolle fotografen.
Zit je in marketing? Dan zal marketingstrateeg Koen Denolf je vast een belletje doen rinkelen. Wie van mening is dat boeken niet sexy zijn, hoeft vandaag niet te komen. Of juist wel…
Laat je inspireren door de verschillende papiersoorten die beschikbaar zijn en ga ermee aan de slag voor je eigen boek!
Had je nog nooit van een foedraal gehoord? Kom dan maar eens luisteren wat Ron je te vertellen heeft…
Diesel & Veggie Oil is het intrigerende reisverslag van videograaf Timo Vergauwen over zijn trip in het kielzog van de Amerikaanse folkband Handmade Moments.
Carolle bundelde in haar boek ‘Buitengewoon’ zwart-wit portretten van mensen met unieke uiterlijke kenmerken. Met haar reeks wil ze een reality check bieden naar de huidige maatschappij en het gebrek aan diversiteit in de schoonheidsidealen die er vandaag de dag nog heersen. Positiviteit staat hier steeds centraal.
Hun werk kenmerkt zich door opvallende ideeën met een kritische ondertoon die stilistisch tot in de puntjes uitgewerkt zijn. Hun project ‘taboob’ ging eind 2019 viraal en werd nu in een passend kunstboek gegoten.
‘They Look For’ vormt een extensie van zijn trip in Corcovado en is een ambitieuze poging om zijn ervaringen met het groen van Costa Rica in een sfeervol beeldverhaal te gieten.
Met dank aan de steun van boekbinderij Sepeli voor het netjes inbinden van de boeken die je op het event overhandigd krijgt.
Met dank aan de steun van Repro Hermans bij al het drukwerk van Café Cliché – Let’s talk about books, baby!
Met dank aan de steun van Jef Maes van SMLXL.be bij de ontwikkeling van het concept en de fysieke uitnodigingen.
→ smlxl.be